Oferta współpracy

włącz .

M2MediaNiezależnym wydawcą branżowego dwumiesięcznika „Optyka” jest firma M2 Media s.c.

Branżowy dwumiesięcznik „Optyka” jest jedynym polskim pismem naukowym z zakresu optyki okularowej, optometrii i kontaktologii, który znajduje się w wykazie punktowanych czasopism naukowych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (MNiSW). Za publikacje w gazecie „Optyka” przyznawane są 2 punkty MNiSW.

Naszą misją jest rozwój branży optycznej w Polsce, dlatego staramy się pogłębiać wiedzę osób świadczących usługi dla klientów w salonach optycznych i praktykach optometrycznych. W każdym wydaniu zamieszczamy artykuły edukacyjne podnoszące kwalifikacje zawodowe, marketingowe wspierające rozwój sprzedaży, jak również prezentacje produktów, najnowsze rozwiązania technologiczne i trendy w modzie okularowej.

Wydawanie gazety, wierszówki dla autorów oraz wysyłka prenumeraty finansowane są ze sprzedaży powierzchni reklamowych w czasopiśmie „Optyka”. Dlatego reklamy firm w gazecie „Optyka” to wkład w rozwój i edukację polskiej branży optycznej, pozyskanie klientów, utrzymanie kontaktu z branżą, wsparcie i umocnienie wizerunku firmowego.

Wspólnie budujmy przyszłość i rozwój polskiej branży optycznej oraz kształtujmy nowe pokolenia!

Serdecznie zapraszamy do współpracy dystrybutorów i producentów oferujących produkty i usługi skierowane dla salonów optycznych oraz gabinetów optometrycznych i okulistycznych.

Jesteśmy również otwarci na współpracę z firmami specjalizującymi się w doradztwie i w usługach z zakresu rozwoju biznesu i przedsiębiorczości oraz kompetencji zawodowych. Wspieramy inicjatywy związane z rozwojem branży.  

Nasze wsparcie dla firm reklamujących się w gazecie „Optyka”

Dokładamy wszelkich starań, aby gazeta docierała do tych, którym zależy na podnoszeniu jakości obsługi klientów i pacjentów, na zwiększeniu sprzedaży, oferowaniu i dopasowaniu najlepszych rozwiązań. Chociaż gazeta jest bezpłatna, dbamy o to, aby miała najwyższą jakość graficzną (wizualną) oraz merytoryczną. Współpracujemy z towarzystwami naukowymi, uczelniami wyższymi, ośrodkami kształcenia zawodowego i z innymi organizacjami zawodowymi i społecznymi.

Targi Optyka 2014 16Naszym reklamodawcom oferujemy wsparcie medialne i dbałość o wizerunek ich firmy i marki, wspierając działania promocyjne (szkolenia, konferencje, oferty specjalne, kampanie reklamowe) m.in. w następujący sposób:

• Na naszej stronie internetowej, plakatach i reklamach oraz w gazecie zamieszczamy listę naszych reklamodawców, którzy sfinansowali wydanie. Uświadamiamy w ten sposób czytelnika, że to dzięki zaangażowaniu tych firm otrzymali gazetę „Optyka” bezpłatnie.

• Dbamy, aby w zestawieniach i artykułach przedstawiać produkty, technologie i usługi naszych reklamodawców.

• Na stronach modowych prezentujemy nowe kolekcje i marki.

• W dziale „Aktualności” zamieszczamy m.in. informacje o nowych produktach, inicjatywach i kampaniach.

• Publikujemy reportaże z wydarzeń branżowych (takich jak np. szkolenia, konferencje, targi).

• Gazeta zawsze ukazuje się regularnie zgodnie z terminarzem, w związku z czym mogą Państwo dostosować swoje reklamy i akcje promocyjne do naszego cyklu wydawniczego.

• Przed każdym wydaniem rozsyłamy maile z informacją, jaka jest planowana tematyka najbliższego numeru oraz terminy, do kiedy przyjmowane są materiały. Dzięki tej informacji firmy mogą np. dopasować ofertę reklamową do tematyki oraz przesłać ciekawe materiały i informacje uzupełniające tematykę.

Targi Optyka 2014 07• Na naszym profilu www.facebook.com/gazeta.optyka udostępniamy komunikaty, informacje, promocje, wydarzenia oraz ciekawostki. Mamy już ponad 2250 polubień naszego profilu, a najciekawsze informacje udostępniane są dalej nawet 25 000 razy.

• Na forum dyskusyjnym www.forum.gazeta-optyka.pl mamy ponad 9 800 użytkowników, którzy opublikowali już blisko 14 300 postów.

Jesteśmy otwarci na współpracę i wszelkie pomysły, tematy, problemy lub artykuły, które mogą wzbogacić zawartość gazety oraz poszerzyć wiedzę w branży.

Poprzez aktywną współpracę i wymianę informacji jesteśmy w stanie reagować na potrzeby branży (czytelników) oraz naszych reklamodawców.

Wydawca M2 Media oferuje również swoje usługi dodatkowe, takie jak specjalistyczne tłumaczenia, wydanie i kompleksowe przygotowanie (skład DTP, zdjęcia, druk) oraz dystrybucja (kolportaż) biuletynów firmowych, gazetek, ulotek, katalogów i książek.

Zapraszamy do współpracy!

Targi Optyka 2014 12

Kontakt

 

O branżowym dwumiesięczniku „Optyka” (tematyka, grupa docelowa, format, nakład, dystrybucja, czytelnictwo)

Cennik reklam

Terminarz wydawniczy

Specyfikacja techniczna przygotowania reklamy

Regulamin zamieszczania reklam