Specyfikacja reklam

włącz .

1. Specyfikacja techniczna przyjmowanych materiałów reklamowych do druku:
• kolorystyka CMYK (w przypadku gdy Reklamodawca dostarczy reklamę z elementami w PANTONE, RGB lub LAB, drukarnia automatycznie ZMIENI kolorystykę na CMYK, na odpowiedzialność Reklamodawcy),
• rozdzielczość 300 dpi,
• pliki w formacie: PDF (rozdzielczość do druku), lub TIF (rozdzielczość 300 dpi), lub EPS (teksty zamienione na krzywe, max 2CS),
• fonty zamienione na krzywe, wyrenderowane lub osadzone poprzez destylację,
• zrastrowanie złożonych wypełnień wektorowych,
• pliki zamknięte, bez warstw.
• w reklamach 1/1 strony - całostronicowych MUSZĄ być uwzględnione spady z każdej strony co najmniej po 5 mm, format netto 230 x 300 mm, do tego trzeba dodać po 5 mm na spad, czyli rozmiar reklamy brutto to 240 x 310 mm,
• reklamy MUSZĄ mieć znaczniki drukarskie „pasery”, które mają znajdować się poza obszarem spadu (mogą dotykać spadów, ale nie mogą na niego wchodzić),
• istotne elementy graficzne (np. loga, teksty) MUSZĄ być odsunięte od linii cięcia minimum o 10 mm.
• maksymalne nafarbienie (TAC lub TIL) nie powinno przekraczać 330%

2. W razie niedostarczenia wydruku próbnego (proof, matchprint, chromalin), wydawnictwo oraz drukarnia NIE PONOSZĄ odpowiedzialności za niezgodność kolorów.

3. Materiały przyjmujemy:
• e-mail
• serwer FTP
• DVD, CD-ROM oraz proofy:

Redakcja Optyki
ul. Walecznych 36 lok. 1
03-916 Warszawa

Na wszystkie pytania odpowie:

Tomek wstepniak 2

Tomasz Kaczyński
sekretarz redakcji
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
kom. +48 600 688 437