Wartości, które są w DNA marki, dokładnie oddaje zarówno osobowość, jak i styl życia naszej ambasadorki. Dorota jako osoba ceniąca sobie najwyższą jakość i korzystająca z wszelkich innowacji, aktywna w mediach, potrzebuje najbardziej niezawodnych rozwiązań, gdyż narażona jest szczególnie na szkodliwe działanie cywilizacji. Najwyższa jakość szkieł Crizal gwarantuje jej pełną ochronę wzroku i super przejrzyste widzenie. Jest to najlepsze rozwiązanie dla niej oraz dla wszystkich pragnących zachować przejrzyste widzenie na dłużej”.
Zgromadzeni na spotkaniach optycy mogli obejrzeć film szkoleniowy pt. „Prawidłowe procedury optometryczne gwarancją adaptacji i poprawy komfortu życia”, przygotowany przez dr. n.med. Andrzeja Styszyńskiego. Dr Styszyński z właściwą sobie charyzmą omawia w filmie, jak przeprowadzić perfekcyjne badanie refrakcji, przedstawiając też ciekawe przypadki ze swojej praktyki. Film spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem widzów. Nic w tym dziwnego, w końcu dr Styszyński znany jest z tego, że potrafi w sposób jasny i zrozumiały wyjaśnić nawet najbardziej skomplikowane i zawiłe elementy praktyki specjalistów z zakresu dobrego widzenia. Film dostępny będzie dla ludzi z branży optycznej na stronie internetowej wspierającej kampanię www.crizal.pl
W ramach kampanii dla konsumentów emitowane są spoty telewizyjne, wspierane dodatkowymi działaniami prowadzonymi w kinach Helios i Multikino oraz w Internecie – przede wszystkim na stronie www.crizal.pl oraz m.in. na Facebooku, YouTube i w sieci reklamowej Google. . Do 29 listopada, czyli do końca kampanii, ma zostać wyemitowanych blisko 9 tysięcy spotów telewizyjnych w stacjach TVP1, TVP2, Stacja tematycznych TVP, TVN oraz po raz pierwszy, także w Polsacie.

Więcej zdjęć w galerii.

Crizal 2015_8 Crizal 2015_19