Aktualności

50. numer OPTYKI!

Najnowszy numer Branżowego dwumiesięcznika OPTYKA jest już 50. numerem. W związku z tym poprosiliśmy naszych Czytelników o podzielenie się z nami swoimi zdjęciami pokazującymi jak czytają OPTYKĘ oraz o krótkie wypowiedzi, dlaczego ją czytają. Bardzo dziękujemy za przesłane zdjęcia i opinie. Cieszymy się, że nasi Czytelnicy cenią nas za tyle rzeczy. Postaramy się być jeszcze lepsi dla Was.
Jeśli ktoś chciałby jeszcze przesłać nam zdjęcie z opinią albo dopisać opinię do swojego zdjęcia, to serdecznie zapraszamy.

Nowy numer Optyki 1/2018

OPTYKA 1 2018 okladka malaSzanowni Państwo,

Przed Wami 50. numer „Optyki”. Dzięki naszym wspaniałym reklamodawcom, autorom, współpracownikom i Wam, drodzy czytelnicy, dotarliśmy aż dotąd. Dziękujemy Wam bardzo – za wsparcie, motywację, głosy pochwały i krytyki. Dzięki temu staramy się coraz bardziej i wiemy, na czym Wam zależy, co chcecie znajdować w każdym numerze „Optyki”. Następna okazja do świętowania – za kolejnych 50 numerów, bądźcie z nami!
W tym wydaniu nasz 50. numer to nie jest jedyna rocznicowa okoliczność. Firma Hoya obchodzi swoje 20-lecie działalności w Polsce i z tego powodu porozmawialiśmy z Panem Pawłem Lepczyńskim, Dyrektorem Generalnym Hoya Lens Poland, jak to było na początku i co się działo przez te 20 lat. Rozmawiamy także z Bartoszem Matyjewiczem, Prezesem American Lens BOD, która to firma z kolei dopiero zaczyna przygodę na naszym rynku.

Nowy numer Optyki 6/2017

OPTYKA 6 2017 okladkaSzanowni Państwo,

Choć przed nami parę dni świątecznego odpoczynku i wyciszenia, my proponujemy jeszcze dość poważną tematykę – biznes i edukacja. Do sukcesu w biznesie najlepiej przygotuje nas edukacja, zwłaszcza ta ciągła, ustawiczna, do czego nieustannie namawia prof. Naskręcki. Jesień i wiosna to w naszej branży zazwyczaj okres niezwykle intensywny, zapełniony konferencjami, szkoleniami i kursami. Dlatego w tym numerze proponujemy Państwu przegląd propozycji edukacyjnych firm optycznych i cechów, zarówno na temat produktów, procedur optycznych i optometrycznych, jak i zarządzania biznesem. Co ciekawe, jesteśmy też świadkami powstawania nowych form edukacji, również w naszej branży, czego przykładem m.in. webinaria, szkolenia on-line czy grywalizacja.

Poprosiliśmy kilka osób – tak się złożyło, że to same kobiety – o udzielenie porad czy też podzielenie się swoim doświadczeniem w zakresie zarządzania biznesem optycznym (Małgorzata Leszczyńska) oraz wyboru ścieżki kariery optometrysty (Weronika Leszczyńska, Sylwia Kropacz-Sobkowiak i Anna Chomicka).

Rusza Akademia Zakontaktowani. Nowoczesna Edukacja!

Wystartowała pierwsza edycja Akademii Zakontaktowanii - organizowana przez firmę Alcon.
Akademia to platforma edukacyjna dedykowana specjalistom związanym z branżą kontaktologiczną. Znajdują się na niej kursy on-line, filmy edukacyjne, ciekawe infografiki i materiały do pobrania. Program został opracowany przez lekarzy okulistów, optometrystów oraz dietetyków.
Akademia Zakontaktowanii to nowoczesne podejście do edukacji dla specjalistów, którzy dzięki darmowej platformie mogą podnosić swoje kompetencje i zdobywać certyfikaty. Dodatkowo uczestnicy mogą wygrywać atrakcyjne nagrody edukacyjne i uzyskać dostęp do regularnie dodawanych nowości z branży.
Wystarczy rejestracja w serwisie: www.akademia.za-kontaktowani.pl