Aktualności

Nowy numer Optyki 2/2015

Szanowni Państwo,
Wiosenny numer „Optyki” zachęca przede wszystkim do edukacji. Prof. Naskręcki zdaje sprawę z prac nad Zintegrowanym Systemem Kwalifikacji w kontekście opisu kwalifikacji dla zawodów optyka okularowego i optometrysty. Piszemy także o e-learningu jako o nowoczesnym narzędziu edukacyjnym. Przypominamy też podział najpopularniejszych materiałów opraw okularowych, co jest wiedzą potrzebną w procesie sprzedaży.
Pozostając w temacie edukacji, zamieszczamy reportaż z konferencji „Optometria 2015”, wspólnego dużego przedsięwzięcia Polskiego Towarzystwa Optometrii i Optyki oraz Polskiego Stowarzyszenia Soczewek Kontaktowych. Sprawowaliśmy patronat medialny nad tym wydarzeniem, a teraz możemy pogratulować organizatorom tak okazałej i bogatej w merytoryczne treści imprezy. Liczba uczestników i chętnych do rejestracji jest ewidentnym dowodem na to, jak potrzebne w Polsce są tego rodzaju edukacyjne działania.

Nowy numer Optyki 1/2015

0115

Szanowni Państwo,

Gdy pod koniec grudnia szykowaliśmy się, by przywitać Nowy Rok, radość zamieniła się w głęboki żal. Dotarła do nas smutna wiadomość o śmierci wspaniałego człowieka, jakim był Marek Ożóg. Widok tłumów, jakie zapełniły najpierw kościół, a później ciasne alejki Cmentarza Bródnowskiego, potwierdził jedynie to, co wszyscy czuliśmy: odszedł ktoś niezastąpiony, kogo będzie nam bardzo brakować. Na pierwszych stronach tego numeru „Optyki” publikujemy wspomnienia najbliższych o Marku.

Pięć lat firmy CooperVision Polska

14 marca w warszawskim hotelu Radisson odbyła się konferencja z okazji piątej rocznicy wejścia firmy CooperVision na polski rynek. Spotkanie rozpoczął Dyrektor Marketingu Marcin Błażejowski, przybliżając historię polskiego oddziału, która zaczęła się dokładnie 1 marca 2010 r.

Celebryci wybierają okulary

Firma Optimex zaprosiła licznych polskich celebrytów do swojego warszawskiego showroomu, aby zapoznali się tam z nowościami okularowymi znanych marek z portfolio Optimex. Szczególnym powodzeniem cieszyły się nowości z kolekcji Jimmy Choo oraz Marc by Marc Jacobs.

Premiera kolekcji Michael Kors

22 stycznia w hotelu Narvil w Serocku firma Luxottica zaprezentowała swoim najlepszym klientom premierową kolekcję Michael Kors, która właśnie została wprowadzona na rynki. Marka ta od niedawno znajduje się w portfolio Luxottica, a licencja ma obowiązywać 10 lat.