Aktualności

Nowy numer Optyki 3/2018

Szanowni Państwo,

Ten przedwakacyjny numer jest bardzo zróżnicowany, więc jesteśmy pewni, że każdy z Czytelników znajdzie tu coś dla siebie. Polecamy dział marketingowy, w którym Olaf Tabaczyński podsumowuje swój cykl na temat stylizacji opraw okularowych, Tomasz Krawczyk objaśnia, na czym powinna polegać rola sprzedawcy, zaś przedstawiciele Koła Naukowego Progres z UMK kontynuują serię artykułów opartych na ankiecie analizującej postawę i wybór klientów salonów optycznych. Publikujemy dodatkowo wywiad prof. SGH Rafała Mrówki z Karoliną i Rafałem Kryutami, którzy jakiś czas temu ukończyli szkolenie „Manager’s Excellence” i teraz podzielili się swoim doświadczeniem i osiągnięciami po ukończeniu programu.

Nowy numer Optyki 2/2018

Szanowni Państwo,

W tym numerze rządzą dwa główne tematy – tradycyjnie już sport oraz – to nowość – luksus. Ten drugi temat pojawił się dzięki raportowi firmy KPMG na temat rynku dóbr luksusowych w Polsce, który według zapowiedzi ma się dobrze, a z roku na rok wręcz coraz lepiej. Nasza branża też ma udział w „dobrach luksusowych”, więc warto trzymać rękę na pulsie zmian dobrobytu polskiego społeczeństwa.
W segmencie optycznych produktów sportowych i ochronnych także sporo się dzieje, a patrząc na licznych biegaczy i rowerzystów w miastach możemy śmiało przewidzieć, że prędzej czy później zjawią się oni w progach salonu optycznego. Jak zaznacza w swoim artykule Tomasz Krawczyk, kluczem do sukcesu jest porządny wywiad z klientem/pacjentem, który pozwoli na polecenie mu zindywidualizowanych produktów optycznych, skrojonych pod jego potrzeby i styl życia.