Paryż, 3 lutego 2025 r. — Isabel Marant z radością ogłasza kampanię reklamową okularów na sezon wiosna-lato 2025, której twarzą została ikoniczna supermodelka Kate Moss.
Sesja zdjęciowa, wykonana w samym sercu Paryża przez Robina Galiegue i wystylizowana przez Emmanuelle Alt, doskonale oddaje ducha niewymuszonego stylu.
Kate Moss, wieloletnia przyjaciółka marki, powraca w kampanii okularów oraz kolekcji ready-to-wear na sezon wiosna-lato 2025, uosabiając esencję kobiety Isabel Marant — naturalnie szykownej, zmysłowej i ponadczasowej.
Duch ISABEL MARANT, zakorzeniony w paryskim, swobodnym, a zarazem wyrafinowanym stylu, znajduje odzwierciedlenie w nowych modelach okularów przeciwsłonecznych i oprawek korekcyjnych. Kolekcja łączy klasyczne i odważne kształty z nieoczywistymi detalami oraz paletą kolorów, w której dominują ponadczasowe odcienie i naturalne tony.
Po raz pierwszy u boku Kate Moss w kampanii pojawia się globalna gwiazda K-popu — Seonghwa z zespołu ATEEZ. Znany ze swojego unikalnego stylu i wpływu w świecie K-popu, Seonghwa wnosi do kampanii świeżą, ale swobodną energię, stając się idealnym ambasadorem marki.
Kampania ta to hołd dla ponadczasowości, w którym ikona lat 90. spotyka gwiazdę K-popu z lat 20. XXI wieku. To doskonały przykład zdolności Isabel Marant do łączenia kultur i epok, tworząc uniwersalny świat, który przemawia zarówno do miłośników klasycznego stylu, jak i nowoczesnej młodzieży.
Kolekcja okularów ISABEL MARANT na sezon wiosna/lato 2025 będzie dostępna na całym świecie w wybranych salonach optycznych od lutego 2025 roku. Kolekcja powstała przy współpracy z Safilo Group — światowym liderem w projektowaniu, produkcji i dystrybucji okularów przeciwsłonecznych, korekcyjnych oraz sportowych.
Sesja zdjęciowa, wykonana w samym sercu Paryża przez Robina Galiegue i wystylizowana przez Emmanuelle Alt, doskonale oddaje ducha niewymuszonego stylu.
Kate Moss, wieloletnia przyjaciółka marki, powraca w kampanii okularów oraz kolekcji ready-to-wear na sezon wiosna-lato 2025, uosabiając esencję kobiety Isabel Marant — naturalnie szykownej, zmysłowej i ponadczasowej.
Duch ISABEL MARANT, zakorzeniony w paryskim, swobodnym, a zarazem wyrafinowanym stylu, znajduje odzwierciedlenie w nowych modelach okularów przeciwsłonecznych i oprawek korekcyjnych. Kolekcja łączy klasyczne i odważne kształty z nieoczywistymi detalami oraz paletą kolorów, w której dominują ponadczasowe odcienie i naturalne tony.
Po raz pierwszy u boku Kate Moss w kampanii pojawia się globalna gwiazda K-popu — Seonghwa z zespołu ATEEZ. Znany ze swojego unikalnego stylu i wpływu w świecie K-popu, Seonghwa wnosi do kampanii świeżą, ale swobodną energię, stając się idealnym ambasadorem marki.
Kampania ta to hołd dla ponadczasowości, w którym ikona lat 90. spotyka gwiazdę K-popu z lat 20. XXI wieku. To doskonały przykład zdolności Isabel Marant do łączenia kultur i epok, tworząc uniwersalny świat, który przemawia zarówno do miłośników klasycznego stylu, jak i nowoczesnej młodzieży.
Kolekcja okularów ISABEL MARANT na sezon wiosna/lato 2025 będzie dostępna na całym świecie w wybranych salonach optycznych od lutego 2025 roku. Kolekcja powstała przy współpracy z Safilo Group — światowym liderem w projektowaniu, produkcji i dystrybucji okularów przeciwsłonecznych, korekcyjnych oraz sportowych.