Regulamin

Regulamin Zamieszczania Reklam

    1. Wydawca prowadzi sprzedaż powierzchni reklamowych w Gazecie OPTYKA na podstawie cennika reklam, niniejszego regulaminu zamieszczania reklam oraz specyfikacji technicznej, zawierające jednolite dla wszystkich zainteresowanych podmiotów – warunki przyjmowania zleceń na publikację reklam (ogłoszeń, materiałów promocyjnych, artkułów sponsorowanych).

    2. Przyjmowanie do publikacji reklam, oraz zamieszczanie ich w gazecie OPTKA dokonywane jest na podstawie umowy zawartej pomiędzy Wydawcą a Zamawiającym.

    3. Zamawiający dostarcza Wydawcy gotowy do druku plik z materiałem reklamowym (np.: reklama graficzna, ogłoszenie, artykuł sponsorowany):
      • w jakości do druku przygotowany wg specyfikacji technicznej,
      w wyznaczonym terminie dostarczenia reklam oznaczonym w terminarzu wydawniczym.

    4. Zamawiający odpowiada za treść i formę materiałów zamieszczanych na zamówienie. Reklamy nie mogą być sprzeczne z prawem ani dobrymi obyczajami (zasadami współżycia społecznego).

    5. Materiały promocyjne takie jak np. wywiady i artykuły, Wydawca oznacza opisem: „Artykuł sponsorowany” (Art. 36 Prawo prasowe).

    6. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za formę i treść publikowanych materiałów zamieszczanych na zamówienie.

    7. Wydawca ma prawo odmówić zamieszczenia materiału reklamowego, jeśli jego treść jest niezgodna z interesem lub charakterem Gazety OPTYKA.

    8. W razie niedostarczenia wydruku próbnego (proof, matchprint, chromalin), Wydawca oraz drukarnia nie ponoszą odpowiedzialności za niezgodność kolorów.

    9. Aby zmienić reklamę w czasie realizacji zamówienia, Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć nowy materiał nie później niż w terminie określonym w terminarzu wydawniczym.

    10. Brak materiałów do druku w wyznaczonym terminie oznacza:
      • dla pierwszej reklamy rozpoczynającej emisje wg zamówienia, brak publikacji oraz obciążenie Zamawiającego 100% wartością zamówionej powierzchni,
      • dla kolejnej emisji reklamy Wydawca zamieszcza powtórkę ostatnio opublikowanej wersji.

    11. Rezerwacja I, II, III i IV okładki nie może być anulowana.

    12. Warunek zamieszczenia reklamy na I okładce Gazety OPTYKA:
      • reklama musi być inna od pozostałych okładek gazet branżowych (aby Czytelnik nie mylił tytułów czasopism),
      • musi mieć przejrzystą grafikę i niewielką ilość tekstu.

    13. Rezygnacja z emisji reklamy lub przerwanie zamówienia cyklu reklam wymaga formy pisemnej i może być dokonana tylko do dnia oznaczonego w terminarzu wydawniczym jako termin składania zamówień na reklamy.
      Rezygnacja po ww. terminie powoduje:
      • obciążenie Zleceniodawcy karą umowną w wysokości 100% wartości zamówionej reklamy,
      • w razie rezygnacji z kontynuacji zamówienia Zleceniodawca jest zobowiązany do zwrotu odliczonego wcześniej rabatu.

    14. Faktury wystawiane są w dniu publikacji e-wydania danego numeru gazety OPTYKA z zamówioną reklamą. Płatność przelewem na podstawie faktury w terminie 14 dni. W przypadku opóźnienia będą naliczane ustawowe odsetki karne oraz zostanie wystawiona faktura wyrównująca odliczony wcześniej rabat.

    15. Wydawca zastrzega sobie prawo do pobierania należności za reklamę w momencie złożenia zamówienia.

    16. W przypadku reklamy projektowanej przez Wydawcę na zlecenie Zamawiającego, pobierane są opłaty. Koszt przygotowania reklamy i koszt praw autorskich ustalany jest indywidualnie i zależy od stopnia skomplikowania oraz rodzaju reklamy.

Strona www.gazeta-optyka.pl zawiera informacje wyłącznie dla profesjonalistów i specjalistów ochrony wzroku. Oświadczam, iż jestem świadoma/świadomy, że treści na stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów i jestem zainteresowana/y ofertą w ramach prowadzonej działalności związanej z obrotem wyrobów medycznych.